Nový železniční most nad Nosickou přehradou - podskružení TRECOL
dodávka pevné skruže TRECOL SYSTEM pro bednění zárodku P2 letmé betonáže, Doprastav, a.s.
Název projektu: ŽSR, Modernizácia trate Púchov - Žilina, pre rýchlosť do 160 km/hod., I. etapa
Objednavatel služeb: Doprastav, a.s.
Pozice LKM Consult s.r.o.: dodávka a montáž podpěrné skruže TRECOL SYSTEM
Ukončení realizace: 30.5.2018
Popis projektu
Most převádí dvoukolejnou železniční trať s návrhovou rychlostí do 160 km/h za tunelem Diel nad silnicí II/507 a Nosickou vodní nádrží nedaleko Púchova, Slovensko.
Zárodek P2 vahadla letmé betonáže nosné konstrukce mostu je situovaný na pravém okraji vodní nádrže. Stísněný prostor ohraničený silnicí II. třídy a vodní překážkou vyžadoval efektivní návrh středně těžké skruže v šikmém křížení s překlenutím provozované silnice. Celkem je navrženo 6 podpěrných věží TRECOL SYSTEM výšky do 10 m v individuálních dispozicích založených plošně na panelových rovnaninách v kombinaci s monolitickými dobetonávkami. Na hlavici pilíře je použit systém zavěšení ocelového roštu pomocí ocelových konzol kotvených na přípravky. Montáž skruže v atypickém provedení ve stísněných podmínkách se uskutečnila v průběhu 14 dní v kooperaci s partnerskou montážní organizací. Navazující bednění tvoří systém DOKA.
Dodávka od LKM Consult :
- projekční a technická příprava (VTD, TP)
- kompletní dodávka podpěrného systému TRECOL včetně ocelových nosníků
- práce podzhotovitele na montáži /demontáži skruže